31 Mart 2010 Çarşamba

Dragon® Ultimate Package 2010 Çıktı!


Tasarım Değişti.




    




Ve Sonunda Bitti!
Yeni resim koymuyorum değişiklikleri indirip görün.

Bu AIO sadece bir Platformdur yani içinde program tema kayıt defteri dosyası vs barındırmaz içini kendinize göre doldurun.daha önce yaptığım AIO'ları bilenler için sürpriz olmayacak bir düzen var.AIO düzenlenebilirdir.Nasıl yapacağınızı AIO üzerinde videolu olarak anlattım.izleyin sorularınız olursa yorum olarak ekleyin.


 Tasarımı değiştirip yeniden yayınlıyorum işlev olarak değişiklik yoktur sadece Anamenü görünümü değişmiştir.

 Not: Bu çalışmanın tasarı(.apz) dosyası yayınlanmayacaktır Lütfen ısrar etmeyin.
İndirme Bağlantısı
Siyah Temalı olan için RAR Şifresi: freshdragon.blogspot.com
Buradan indirebilirsiniz. (Bağlantı Yenileme: 2 Ekim 2011)

16 yorum:

  1. Abi Gerçekten Harika Olmuş Bn Senden bi Ricada Bulunucam Kullanıcı Info Kodunu Bide Varsa RAMInfo yane MemoryInfo Kodunu İstiyom.. Tabi Sen bilirsin Paylaşmak İstersen..

    YanıtlaSil
  2. şu anda linuxtayım diski değiştirince windowsa geçecem o zaman kodlara bakıp mail atarım.

    YanıtlaSil
  3. Abi sana Bişey sorcam Arkaplanları Hazırlarken Hangi Programı Kullanıyon?

    YanıtlaSil
  4. bu çalışmadaki resimleri soruyorsan onlar hazır, resimleri ben yapmadım.
    Resim düzenleme için hangi programı kullanıyorsun diye soruyorsan Paint.Net programını kullanıyorum.Bana göre gayet yeterli geliyor eklentileri filan da var.Photoshop kadar profesyonel bir programa gerek yok bunun için.mecbur kalırsan photoshop kullanırım ama gimp de iyidir.

    YanıtlaSil
  5. Abi Bende Bi Ultimate Pack Hazırlıyorum Müsait Olduğun Bi Zamanda Fikrini almak İstiyorum.. Ben Arkaplan Buton fln hep kendim Hazırladım photoshop kullandım Güzel Olcağını Düşünüyom Bu sefer snn önerini yaptım yane çok daha farklı bi arkaplan yaptım.. arayüz birzdaha kullanışlı ve gelişmi.. Örnek Bi Resim Çalışmamın anasayfası..

    http://i41.tinypic.com/slnzaq.png

    Burda Çözünürlük Fln Düşmüş Normalde Daha İyi Duruyo İstersen APZ dosyasını Veririm.. Yazılım Bu Sefer Ücretli Olacak Bazı emlelerim Var dı Hatırlarsın www.cxsoftware.net sitesini kurucam Bu Forum Olucak Param Yok O yüzden böyle Bi İşe Kalkışıyom Yapıkredi de Banka Hesbım Var Tüm İşlemler onun Üzerinden gerçekleşcek Ve Fiyatını Kişi başı 5 TL Yapıcam serial sistemiş İle Yapıcam.. Güncellemeli ve Destek Sayfası Yapıcam.. Ayrıca Site Kurulursa burda Yeni sürümleri Ücretsiz Olarak Paylaşmayı Düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  6. web sayfası gibi olmuş, gayet güzel.üzerinde çok uğraşıyorsun sanırım.serial sistemini nasıl bişey yapmayı düşünüyorsun nasıl bir algoritma kullanacan.bende kararsızım sadece forum üyelerimle paylaşayım diyorum ama şuan hiçbirşey belli değil.bitince karar verecem artık.

    YanıtlaSil
  7. Serial sistemi şöyle oluyor...
    Programı satın alacak kişiler için kendi hazırlayıp programa kaydettiğim seriallerden birini vericem yaklşık 200 tane hazırlamayı düşünüyom not defterine sallama yapcam :D 25 karakterli.. Arayüze gelince web sayfasına benzemeiyor kendin çalıştırsan görürsün.. daha çok Hiyerarşi biçiminde açılır menü gibi arayüzü hazırlamam 1 saatimi aldı sonradan resimlere göre oynamalar aptım ama çok güzel oldu çokkullnışlı bir program üstelik yaklaşık 90 tane yazılım içeriyor.. Hiç bir AIO da olmayan bi yenilik daha yapıyorum AntiVirüs Serisi (8 Tane) ve Tasarım araçları Serisi Yapıyorum.. AMS, Vissual Basic, Share Point Designer, Flash Vs. Gibi.... Çok İyi Olacağına İnanıyorum ve bütün AIO web sitelerini aradım Yerli yabancı Fakat bnmki Kadar gelişmiş arayüz bulamadım anlıyacağın eşi benzeri yok sende bi ricada buluncam abi şu kendin düzenle kendin kur olayını çözemedim bnm için o sayfayı yaparsan sevinirim.. gerçekten onsuz olmıcak gibi..

    YanıtlaSil
  8. kendin düzenle kendin kur dediğin benim son çalışmalardaki gibi "Düzenleme Modu" olayı mı doğru mu anlamışım.onu diyorsan mantığı şöyle data.ini diye bir dosya oluşturuyorsun bu dosya senin database in oluyor.aio daki checkboxların labellerın yazılarını buradan okutuyorsun, "Düzenleme modu" ise input nesneleri ile aldığın verileri(program ismi açıklamalar vs..)bu data.ini dosyasına yazdırıyorsun.son yayınladığım "Dragon® Katılımsız Kurulum"un apz dosyasını incelersen orada kodları nasıl yazdığımı ve data.ini dosyasının içeriğini görebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. tmmdır abi başardım saolsın apz dosyası çok işime yaradı sorunsuz çalışıyo..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba .

    Şimdi birşey rica etsem acaba yardımcı olurmusun ;

    Şu proğramındaki ana sayfanı sistem bilgileri , o bölüm çok güzel olmuş açıkcası , yapacağım bir projede referans göstermek kaydıyla sana zahmet bana o ana sayfanın .apz formatını verebilirmisin.

    Yardımcı olabilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. yeni sürüm üzerinde çalışıyordun bir gelişme varmı?

    YanıtlaSil
  12. Bilgisayarım bozuldu para bulup onarana kadar bir şey yapamayacağım.Geçici olarak başka birinin bilgisayarıyla idare ediyorum fakat bu bilgisayarda çalışma yapamam.bilgisayarımı bir onarayım birşeyler yayınlayacağım.Blogumu takip eden arkadaşlara teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sanırım Dosya Silinmiş Yeniden Upload Etme İmkanınız Varmı?

    YanıtlaSil
  14. Bağlantı yenilenmiştir.

    YanıtlaSil
  15. Bağlantı yenilenmiştir.

    YanıtlaSil
  16. Bağlantı yenilenmiştir.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.