18 Haziran 2011 Cumartesi

Mozilla Firefox 5.0 Final TR | Katılımsız


Mozilla Firefox - daha hızlı, daha güvenli, kullanımı kolay ve sportif bir görünüm, bu en son sürümü Firefox web tarayıcısı yenilik için yeni bir standart yaratıyor. (Olduğu eski Phoenix Firebird), Mozilla Firefox proje XUL kullanıcı arayüzü dili kullanılarak yazılmıştır ve çapraz platform olacak şekilde tasarlanmıştır Mozilla tarayıcı bileşenini bir yeniden tasarımı. Bu, hızlı küçük ve kullanımı kolay ve sekmeli tarama ve pop-up pencere engelleme yeteneği gibi diğer Web tarayıcıları üzerinden pek çok avantajı sunmaktadır.

Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

1 yorum:

  1. Değerli Dragon dostum,Mozilla Firefox paylaşımınız nedeniyle size teşekkür ediyorum Allah sizin gibi dostlarımızı eksik etmesin.
    Bu arada bana e-maile yaptığınız yaptığınız yardımdan sonra DirectX katılımsız yapmayı başardım,Acil işim çıkıp Antalyaya gitmeseydim sanırım W.L.Messengeride başaracaktım,4 Temmuzda döneceğim,sanırım senin anlatımınla oda kolay olacak,ancak galiba Net Framework çok zor.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.