11 Nisan 2012 Çarşamba

Windows XP Professional SP3 | Nisan 2012

Sade ve güncel XP isteyenlere!
 Kaynak:  MSDN Retail ISO
 Yapı: x86
 Etkinleştirme: Otomatik
 Ekleme/Çıkarma: 
 Eklendi;
   #SP3 Sonrası Tüm Kritik Güncellemeler
   #Internet Explorer 8 ve Tüm Güncellemeler
   #Windows Media Player 11 ve Tüm Güncellemeler
   #DirectX 9 (Nisan 2011)|Sürüm: 9.29.1974
   #Adobe Flash Player 11.2.202.228 Final(.cab addon olarak)
   #exFAT desteği
   #Blueray DVD'ler için gerekli desteği
   #User Profile Hive Cleanup Aracı
   #Windows Installer 3.1
   #Mavi Görev Yöneticisi
   #SATA/RAID Sürücüleri(DP_MassStorage_wnt5_x86-32_1203.7z)
   #Bilgisayarım Özelliklerindeki "Versiyon 2012" ve yandaki Bilgisayar resmi değişikliği
   #UxTheme Yaması
   #TCPIP (Sınırsız) Yaması
 Çıkarıldı;
   #SUPPORT, VALUEADD, DOCS ve DOTNETFX klasörleri kaldırılmıştır.(Kurulum ve kullanım açısından kritik olmadığından boyutu azaltmak için)
   #I386 içindeki bulunan ve XP öncesi bir sürümden yükseltmeye yarayan WINNTUPG, WIN9XUPG ve WIN9XMIG klasörleri de boyutu azaltmak için kaldırılmıştır.(Kurulum ve kullanım açısından kritik değildir.)
 Kurulum Türü: Katılımsız
   #Sadece kuracağınız disk bölümünü seçeceksiniz.
   #Kurulum tamamlandığında Kullanıcı(lar)ı belirleyeceksiniz.

 .:Notlar:.
11 Nisan 2012 tarihi itibariyle "0" öncelikli güncelleme çıkar.
Güncellemeler en sağlıklı yöntem olan HFSlip yöntemi ile entegre edilmiştir.
Part 1 | Boyut: 300 MB | MD5: 5298DFE1AD72DE6F5CC7C8EBACAE6A1B
Part 2 | Boyut: 278 MB | MD5: 732B34CFD68C9388B1C33C9190E4227D
Parola: freshdragon
Part-1 | LetitBit
Part-2 | LetitBit

Daha iyi alternatifler üzerinden beklemeden indirmek için VIP ayrıcalıklarından faydalanın.

6 yorum:

  1. dragon bu sıteye nasıl vıp uye olabılırım bı acıklama yapabılırmısın yada acıkladıgın yer varsa onu bır zahmet tarıf edermısın ben bakdım ama bulamadımda!....

    YanıtlaSil
  2. dragon ben bunu bugun ındırdım fakat parola ıstıyor gırıyorum(kendım yazıyorum kopyala-yapıştır yapmıyorum) ama olmuyor hata verıyor yardım lutfen+++++

    YanıtlaSil
  3. VIP üye uygulaması pek verimli olmadı bıraktım. Şimdilik biraz işim var pek yoğun ilgilenmiyorum burayla. İleri doğru daha yoğun olabilir. Kalan birkaç VIP için de ileri doğru birşeyler yapmayı düşünüyorum.

    parola bende sorunsuz çalıştı. elimdeki dosyalarda tekrar denedim sorun yok. dosyaların düzgün indiğinden emin ol.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler üstad önceki sürümü birkaç bilgisayara kurdum gayet güzel ve sorunsuz, tekrar xp yayınladığınızda net frameworku ekleseniz.tşk

    YanıtlaSil
  5. usta musaıt bır anında ben team dan ID vereyımde benım dosyaları cıkart bak gece old uhayla cıkaramıyorum hatada 'sıfreyi yanlış girmiş olabilirmisiniz' diyor

    YanıtlaSil
  6. bugun 4 defa ındırdım ve oldu hatta muhtesem olmus ellerınıze saglık o kadar zahmete gırmıs oldum ama ındırırken o emege degdı gercekten ellerınıze saglık cunkuusb drıver tanıyor en onemlı olanda benım ıcın oydu tekrar tesekkurler!.... durmak yok yola devam

    lacizade

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.