25 Mayıs 2012 Cuma

CCleaner Tüm Sürümler | Professional - Business - Standart Edition 3.19.1721 | Katılımsız

CCleaner programı ile bilgisayarınızda bulunan gereksiz dosyaları silerek daha istikrarlı ve performanslı bir sistem elde edebilirsiniz. Küçük boyutuna rağmen sistem temizliği konusunda çok güçlü olan bu program bilgisayarınızın tertemiz hale gelmesini ve ilk günkü gibi hızlı çalışmasını sağlıyor.
.:Notlar:.
CCEnhancer eklentisi eklenmiştir.
Orijinal kurulum dosyası üzerinden temiz kurulum yapar.
Normal çalıştırıldığında Business Edition kurulur. Diğer sürümleri kurmak için;
-pro parametresi ile Professional Sürüm
-standart parametresi ile Standart Sürüm kurulur.
Professional ve Business Sürüm lisans verilerine ulaşmak için;
-lic parametresi Business sürüm, -licpro parametresi  Professional  sürüm için masaüstüne CCleaner klasörüne bir dosya çıkarır(CCleaner kurulum dizinine atılmak için) ve Lisans bilgilerini gösterir.
Katılımsız Parametresi: /S
Püf noktası: Aşağıdaki istek üzerine bu ayrıntıyı da veriyorum.
İyi çalışmalar /s parametresi google toolbar ile birlikte kuruyor, tollbarsız kurmak için parametre verebilirmisiniz?
Çoğu kişi bu programı katılımsız yaparken belirttiğiniz sorundan dolayı yeniden paketleyerek yapıyor. Anlatacaklarımı kendim keşfettikten sonra hep bu yöntemi uyguladım. Asıl konuya girelim şimdi.
/S parametresi ile sessiz çalıştırırken program kayıt defterinden 2 girdiyi ve bu girdilerin değerini kontrol ediyor.Bunlar;
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Chrome Offer Until yolundaki, "Piriform Ltd" ve
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Toolbar Offer Until yolundaki, "Piriform Ltd" değerleri
Not: Wow6432Node değeri 64 bitlik işletim sistemlerinde kurulum için. 32 bit kurulumda bu kısmı almayın.
CCleaner Gereksiz Bileşen Engelleme
Gereksiz bileşenlerin kurulum kriteri yukarıdaki resimde işaretlediğim yerdeki değere göre gerçekleşiyor. Oradaki parantez içine alınmış değer bir tarihtir ve kurulum gerçekleşirken kurulum tarihi bu değerden önce ise gereksiz bileşenler kurulmuyor. Biz sessiz kurulumdan önce bu değeri ileri bir tarih olarak kayıt defterine eklersek temiz bir kurulum olacaktır. Bu değer hex olarak girildiğinden bu değeri belirlemek için
tarihi 20130902 sayısını hexadecimal yani 16'lık tabanda yazmak gerekir. Windows'un hesap makinesinden bile bu çevrimi kolayca yapabilirsiniz. 20130902 değeri 16 tabanda 1332C56 olarak ifade edilir. Resimdeki "Piriform Ltd" anahtarına çift tıklayıp tarihi hex olarak girin. İşin mantığını anlatmak için uzattım biraz. Daha kolay yoldan anahtara çift tıklayıp aşağıdaki resimdeki gibi Taban seçiminden Ondalık seçip tarihi doğrudan değiştirebilirsiniz.
Katılımsız da kullanmak için bu kayıt defteri  değeri kurulumdan önce ekleyin. Aşağıdakileri bir .txt dosyasına yapıştırın ve uzantısını .reg olarak değiştirip kaydededin. Tek yapmanız gereken dword:01332c56 değerlerini ileri bir tarihe getirmek.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\No Chrome Offer Until]
"Piriform Ltd"=dword:01332c56
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\No Toolbar Offer Until]
"Piriform Ltd"=dword:01332c56
Not: Bu yöntem Piriform Ltd'e ait diğer programlarda da uygulanabilir.
Boyut: 4.08 MB | MD5: 18F04A3475FF4AE0A2BB79E73A2EB40A
http://www.embedupload.com/?d=5WQBNQGEAV


Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

15 yorum:

  1. İyi çalışmalar /s parametresi google toolbar ile birlikte kuruyor, tollbarsız kurmak için parametre verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. sorunuzun cevabını konuya ekledim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler fakat parametre yok mu? İlla regedit kaydı mı işletmek gerekiyor?

    YanıtlaSil
  4. reg kaydını regedit.exe /s reg_dosyası.reg ile sessiz ekleyebilirsiniz. Bunun dışında program için /S dışında bir parametre yok.

    YanıtlaSil
  5. Emeğiniz için cok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Dragon yazmış olduğun yöntemle de (dword:01332c56) birde bu sayıyı bugünün tarihini yazarak (dword:01332d32 yani:230131122) ve bunu kur.bat dosyası ile start /wait regedit.exe /s chrome.reg start /wait ccleaner.exe /S komutlarıyla winrarla katılımsız yaparak sanal xp'de denedim yalnız su an hala chrome'u indirmeye çalısıyor bende bekliyorum :D acaba nerede yanlış yapmış olabilirim

    YanıtlaSil
  7. tarihi ileri bir tarih yap. Ben şunu yazıyorum şimdi daha ileri de alabilirsin.
    Ondalık olarak 20151223'e eşit. Bu ayar \64 bit\ için 32 bitte kalın yazılmış yerleri kaldırırsın.
    Windows Registry Editor Version 5.00

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Chrome Offer Until]
    "Piriform Ltd"=dword:01337bb7

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Toolbar Offer Until]
    "Piriform Ltd"=dword:01337bb7

    YanıtlaSil
  8. Dragon bilgiler için saol son olarak (CCleaner için tabii ki :D) .bat dosyası ile ccleaner.ini dosyasını kurulum klasörünü kopyalatmak istiyorum " kullandığım komut : xcopy ccleaner.ini %SystemDrive%\Program Files\CCleaner\ /s /e " ama olmuyor yanlış sence nerede?teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. "%SystemDrive%\Program Files\CCleaner\" şeklinde kullan.
    komutta boşluk yeri varsa(Program Files gibi) " işaretini düzgün kullanman gerekir.
    7-zip SFX de kullanabileceğin düzen.
    RunProgram="hidcon:cmd /c xcopy mms.cfg \"%SystemDrive%\\Program Files\\CCleaner\\\" /s /e /i /y /h /r /k"

    YanıtlaSil
  10. Dragon çok soru soruyorum ama chrome için girdirmiş olduğumuz reg kayıtlarını 7-zip SFX ile nasıl girdirebiliriz bu işin mantığını nasıl çözeriz? hep senden yardım alıyoruz :D sende bir gün yeter artık demenden korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Bu 64 bit için 32 bitte ne yapacağını biliyorsun.
    RunProgram="hidcon:x64:cmd /c REG ADD \"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Chrome Offer Until\" /v Piriform Ltd /t REG_DWORD /d 0x01337bb7 /f"
    RunProgram="hidcon:x64:cmd /c REG ADD \"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\No Toolbar Offer Until\" /v Piriform Ltd /t REG_DWORD /d 0x01337bb7 /f"
    Flash Paketi anlatımında bunlarla ilgili şeyler vardı onu incelemeni öneririm.(yapılandırma dosyalarını 1.2.3 tüm sürümlerini her birinde farklı şeyler var.)

    Soru konusuna gelirsek, mantıklı sorular sorulduğu sürece yardımcı olmaya çalışırım. Çekinmeden rahatça sorun, uygun gördüğüm bilgileri veririm. Ben olaya bilmediğim bir şey sorulur da yeni şeyler öğrenirim diye bakıyorum. Olmadı en kötü bilgiyi yenilemiş oluyorum. Belki o sırada yeni fikirler doğacak bunu bilemezsin. Benim bakmadığım taraftan bakıyorsundur ve farklı görüyorsundur.

    YanıtlaSil
  12. keşke herkes senin gibi baksa bu olaylara birçok siteye ve foruma üyeyim senin gibi bilgisini paylaşan insan pek yok olanlara da rastlamak biraz zor inşallah böyle devam ederiz teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Dragon sana 7 zip SFX dosyamı gönderiyorum nerede yanlış yapıyorum bulamadım delirtti beni bu program birde sen kontrol edermisin ne yaptıysam hepsinde GoogleUpdateSetup_1.3.21.123.exe dosyasını çalıştırıp chrome kurduruyor sana zahmet bi bakabilirsen sevinirim teşekkürler

    7zip SFX dosyası link : http://www.solidfiles.com/d/87ba7e7229/

    YanıtlaSil
  14. Sana boşluklara dikkat et demiştim, gerçi yorumda sana verdiğim şeklinde bende dikkat etmemişim :) Neyse Kusura bakma o anda dikkat etmeden yazmışım. Çözüm şu şekilde;
    Piriform Ltd kısmını \"Piriform Ltd\" şeklinde düzelt. Sorun aradaki boşluktan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  15. Saol Dragon bende bu arada hırs yapıp farklı bir yol buldum :D bu girilecek olan reg kayıtlarını chrome.reg olarak kaydettim ve RunProgram="regedit.exe /s chrome.reg" komutuyla girdirdim tabii bu yol dosya boyutunu biraz büyütüyor hatta katılımsız bölümüne bakarak autoit ile de yaptım her ikiside sorunsuz çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.