12 Ekim 2017 Perşembe

Paint.NET 4.0.19 Final TR x86&x64| Katılımsız


Paint.NET bir resim ve fotoğraf düzenleme yazılımıdır. Katmanları(layers) destekler, limitsiz geri alma(undo) özelliği vardır, özel efektleri ve çok gelişmiş resim araçları bulunur. Paint.NET yazılımı Washington State University tarafından hazırlanmıştır, ilk yazılış amacı Windows Paint yazılımına alternatif olmasıdır fakat program çok gelişmiş, bu durumu aşmıştır.
Notlar
Sisteminize uygun olan kurulur. x86/x64
Programın Net.Framework gerektirir.
Güncel sürüm için Türkçe çevirisini yaptım ve kuruluma ekledim.
Katılımsız
Katılımsız Parametresi: /auto
Parametre işletim sistemi mimarisine uygun olan dosyaları yükler. 32 bit işletim sistemine 32 bit, 64 bit işletim sistemine 64 bit olarak kurulur.
Alternatif Yöntem: Orijinal kurulum dosyasını /createMsi parametresi ile çalıştırın. Bu işlem 32 bit ve 64 bit MSI dosyalarını Masaüstünde PaintDotNetMsi klasörüne oluşturacaktır. MSI dosyalarını /qn parametresi ile katılımsız kurdurabilirsiniz.
Boyut: 5.76 MB | MD5: 76DB530CD21D73A85C6EF80EE6ABAFAF
https://mega.nz/#!7Jt0xY6I!YDX3ekC12A6G3batRbnpa-63l7ABlU1tY4jgFM5Cdaw

5 yorum:

  1. hocam ne güzel seni görmek...

    YanıtlaSil
  2. Yer imlerinden hiç silmediğim adres.
    Ama bu link ölü görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Yeniden yükledim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Paint.NET 4.1.4 Tr Final | Katılımsız

    http://turbobit.net/er4nbyd1zqlw.html

    YanıtlaSil
  5. paint.net 4.1.6 Türkçe
    Türkçe olmasında ufak bir katkım olmuştur :)
    Paint.NET bir resim ve fotoğraf düzenleme yazılımıdır.

    https://www.getpaint.net/roadmap.html

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.