2 Kasım 2013 Cumartesi

VirtualBox Online Installer

VirtualBox bilgisayarınızda sanal işletim sistemleri kurmanızı sağlayan açık kaynak kodlu ücretsiz bir yazılım. Windows, Linux, Macintosh ve OpenSolaris gibi işletim sistemleri dışında tanınmış ücretsiz işletim sistemlerinde de sorunsuz şekilde çalışan VirtualBox, sürekli geliştirilerek özellikleri artan bir yazılım.
Programla bilgisayarınıza birden fazla işletim sistemini küçük programcıklar gibi kurarak denemeler yapabilirsiniz. Çok fazla farklı işlemi aynı bilgisayarda yapanlar ve özellikle yeni programları denemeyi sevenlerin tercih ettiği programla sanal işletim sisteminizi kolayca kurabilirsiniz.
Notlar
Son sürümü üretici sitesinden indirilir ve kurulur.(Extension Pack dahil)
Sürüm denetleme sistemi vardır. Yeni sürüm yoksa işlem yapmaz.
Güncelleme
#-download parametresi ile kurulum dosyalarını(Eklenti Paketi dahil) indirebilme olanağı eklendi.
#İndirmeyi iptal etme butonu eklendi.
#Kendini güncelleme özelliği eklendi.
Boyut: 840 KB | MD5: 0D35004041230FDC7561BF9251D6F2A5
http://www.mediafire.com/?k7d4s1ypmh870i2
http://pc.cd/NqX
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

4 yorum:

  1. online sürüm , ya fresh yine ilklerin adamıyım diyorsun ya benim kafam şuanda " ¿? "

    YanıtlaSil
  2. Online Installer fikri bana ait değil. Başka bir yerde gördüm hoşuma gitti, biraz uğraştım öyle çıktı. Aslında bazı programlar doğal olarak online installer olarak sunuluyor. Google Chrome mesela. Online installer yapmak için üreticisinin dosya indirme bağlantısını direk indirilebilecek şekilde desteklemesi gerekiyor. Sürüm bilgisini bir şekilde alırız ama dosya şart. K-Lite da yaptım ama dosyayı goole drive a yükledim. Yeni sürüm çıkınca elle dosyayı yüklemem gerekiyor buda online installer için pek mantıklı olmuyor. Direk bağlantısını bulabilirsem onuda yayınlayacağım. Neyse gece gece uzattım.

    YanıtlaSil
  3. bana bi ara gösterebilir misin ?

    YanıtlaSil
  4. @by enesŞimdilik anlatamam. Anlatacağım zaman kişiye özel değil herkese açık anlatırım zaten.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.