19 Şubat 2010 Cuma

Windows 7 de görev çubuğunda WMP 12 araç çubuğu

Başlık biraz kafa karıştırıcı gelebilir fakat aşağıdaki resmi görünce ne demek istediğimi tam olarak anlayacaksınız.Windows 7 kullanıyorsanız daha önce Windows XP de alıştığınız bu özelliği Windows 7 de göremediyseniz Windows 7 de böyle bir özelliğe kavuşmanız için adım adım anlatıyorum.

  • Bu özelliği sağlayan "wmpband.dll"   C:\Program Files\Windows Media Player dizinine atalım. Download Link (Mediafire) 
  • Masaüstünde Bilgisayarım simgesine sağ tıklayıp "Yönet"i seçin, açılan pencereden Hizmetler ve Uygulamalar dan Hizmetler'i seçin.Sağ taraftaki hizmetlerden Windows Media Player Ağ Paylaşımı Hizmeti bulun ve durdurun.
 
  • Son adımımızda Görev çubuğuna sağ tıklayıp aşağıdaki resimdede görüldüğü gibi Windows Media player araç çubuğunu aktifleştirelim.

Ve Sonuç;

4 yorum:

  1. Ya varya arkadaşım nekadar teşekkür etsem azdır :) Bir kaç hafta önce bunu araştırıyordum. Windows Media player 12de bu özellik yok galiba media player 11 kurmayı denememiştim ama onda da başarılı olamadım :) Bu yazılarıda denedim fakat olmuyordu en sonunda başardım sorunsuz çalışıyor tekrardan teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. sorununun çözülmesine sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Dragon Şöyle Bir Sorunum Var Bilmiyorum Diğer Arkadaşlarda Farkına Vardılarmı, Araç Çubuğu Çıkıyor Ancak Media Plyer'ı Küçülttüğümde Hem Araç Çubuğu Hem Görev Çubuğu Üzerinde Pencere Adı Kalıyor Gitmiyor. Ayrıca Pencereyi Açıncada Araç Çubuğu Kaybolmuyor Yerinde Kalıyor Media Player'ı Kapatıyorum Ancak Araç Çubuğunda İlerleyen Parça Susuyor Ama Araç Çubuğu Kapanmıyor. Playe Basınca Şarkı Devam Ediyor. Pencereyi Açıyorum Kapatıyorum Ama Araç Çubuğu Yine Kapanmıyor Hep Açık Kalıyor...

    YanıtlaSil
  4. bildiğiniz gibi Windows 7 de WMP12 orijinalinde bu özellik yok, bu yüzden bu işlemin tamamen uyumlu olmasını da beklemiyoruz.dediğiniz durumları bu işlemi uyguladığımda ben de farkettim ama nasıl bir çözüm yolu olduğunu bilemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.