4 Kasım 2012 Pazar

TreeList Plugini ile AIO Örneği


İstek üzerine AutoPlay Media Studio da TreeList Plugini ile AIO örneği hazırladım. Uygulamanın yanısıra Tasarı dosyasını da paylaşıyorum.
Uygulamaya nasıl Program ekleyeceğinizi AutoPlay\Docs\Açıklama.txt dosyasına yazdım. Program eklemek son derece basit.
.:Yeni Eklenenler:.
Listeye eklenen program için kendi dosya simgesinin kullanılması.
Kodlara ne işe yaradıkları hakkında açıklamalar eklendi.

APZ dosyası üzerinden kendi çalışmanıza devam edebilirsiniz. Görünümü oldukça sadedir olması gereken de bu zaten, sonuçta sadece bir örnek. Kendi hayal gücünüze göre makyajını da siz yapın artık. Kolay gelsin.
Not: Proje sadece kişisel kullanım içindir. Projenin sadece görünümünü değiştirip yada içine program ekleyerek yayınlamak yasaktır. Sadece kendiniz için kullanın. Başka yerde aynısına yada ufak tefek değişiklik yapılmış haline rastlarsam bir daha benden yardım beklemeyin. 
Kurunun yanında yaş ta yanar.
Uygulama(+ sürüm kolonsuz) ve Tasarı Dosyası(.apz)
TreeList AIO Sample(Son).apz ve TreeList.zip pluginini Listeden seçip indirin.
http://bit.ly/vwaAW0

Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

42 yorum:

  1. sürüm kolonu olmayan uygulama için yeni verdiğin dosyaları değiştirdim birşey değîşmedi digerinde problem yok birkez daha bakabilirsen sevinirim(yada düzenlenmiş olarak)

    YanıtlaSil
  2. Uygulama dosyalarını tam olarak veriyorum. Açılışta listelenirken Kategoriler açılmadan gelir.
    http://www.fileserve.com/file/8H8P7hE

    Bu arada yorumu telefondan mı yazdın.

    YanıtlaSil
  3. selam tşk. denedim problem yok bu arada tefondan gönderdimdi :)

    YanıtlaSil
  4. hocam bunu windows kurulumunda t13 veya formatın hemen sonrasında kullanabilirmiyiz tabi 30sn veya 1dk. gibi bir sayım olmalı herhalde program seçince iptal olan seçilmeyince süre sonunda kapanıp kuruluma devam eden gibi...

    YanıtlaSil
  5. apz dosyasını da paylaştım üzerinde değişiklik yapıp yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. selam TreeList Plugini ile AIO örneği kullanıyorum çok güzel bir arkadaşın çalışması var buna benzer iconları otomatik kendi alıyor vede gösteriyor istersen bir bak baya pratik oluyor iyi çalışmalar...

    http://www.tnctr.com/topic/192437-katylymsyz-kurulum-oernedhi-v2/

    YanıtlaSil
  7. evet gördüm o örnek çalışmayı.ListIcon plugini kullanılmış benim AIP in ilk sürümlerini de o pluginle yapmıştım.Sonra Treelist daha hoş geldi ona geçiş yaptım.

    YanıtlaSil
  8. selam program çok güzel programlarda ilave ettim kullanıyorum tşk. enson verdiğin hali ile ,sadece bunu seninde dediğin gibi ListIcon plugini kullanarak benzer şekilde olursa çok güzel olur eğer vakit bulup bakabilirsen sevinirim hoşçakal...

    YanıtlaSil
  9. bu çalışmanın üzerine bir şey yapmayı düşünmüyorum. Olursa yeni bir örnek olabilir.

    YanıtlaSil
  10. Dragon® dedi ki...
    bu çalışmanın üzerine bir şey yapmayı düşünmüyorum. Olursa yeni bir örnek olabilir.
    tşk. yeni çalışmanı tabiki takip ediyorum hoşçakal...

    YanıtlaSil
  11. selam TreeList Plugini hala kullanıyorum çok kullanışlı seninde dediğin gibi yeni bir çalışma yaparsan buna benzer bir çalışma örneği var güzel gözüküyor reklam yeride var istersen sitenin reklamı yada ilerde reklam alına bilir gibi bundada iconlar yok gerci irtersen bir bak hoşçakal...

    http://cagyazilim.com/?cat=84

    http://cagyazilim.com/wp-content/uploads/2011/09/OKPISO.jpg

    YanıtlaSil
  12. Acaba programda dragon minideki gibi normal setup larıda çalıştırabilmemiz için birşey yapabilirmiyiz.

    YanıtlaSil
  13. Katılımsız program yerine Orijinal kurulum dosyalarını atarsanız normal kurulum olur.
    proje dosyasını da paylaştım kendinize göre düzenleme yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  14. bunun benzeri yeni bir çalışma varmı?

    YanıtlaSil
  15. VIP'lere programlar eklenmiş EnGerek AIO yapılacak başka da şimdilik düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  16. TreeList Plugini en güzel örneği bence sadece yeni Pluginlerle icon göstermeside yaıla biliyor güncellene bilirmi?

    YanıtlaSil
  17. TreeList Plugini en güzel örneği yeni Plugini kullanarak programların iconlarınıda artık gösterebiliyorlar bu örnek içinde güncelleme çıkarırsanız sevinirim iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  18. g.a dediğini geçte olsa yaptım. :)

    YanıtlaSil
  19. hocam çok tşk. yanlız kullanılacak halde uygulama dosyasıda varmı yoksa benmi yapamadım

    YanıtlaSil
  20. direk hazır uygulama dosyasınıda verebilirmisin...

    YanıtlaSil
  21. Zaten var o bağlantıdaki listede

    YanıtlaSil
  22. slm. listedeki uygulama zipli dosya hangisi direk katılımsizlari atarak kullanmak için

    YanıtlaSil
  23. Sağ üstten ayrıntılı görünüme geçin resimdeki gibi olsun. Oradaki işaretli dosyalar.
    http://i.imgur.com/FYuJo.png

    YanıtlaSil
  24. eline sağlık çok güzel klasörleri attığımızda açık geliyor bütün programlar gözüküyor sadece klasörler görünüp tıklanınca içindekiler gözükse daha güzel olurdu bu şekilde düzenlenebilirmi?

    YanıtlaSil
  25. APZ dosyasını indirip AutoPlay Media Studio 8'de açın. Page1, On Show evresindeki kodların en altındaki döngüyü pasif hale getirin yada silin. Açıklama da yazmıştım o kodun üstüne. Daha sonra projeyi derlemeniz yeterli.

    YanıtlaSil
  26. senin için kolay ama bize zor bu şekilde indirme linki olursa :)

    YanıtlaSil
  27. Sürüm kolonu olan mı olmayan mı istiyorsun? Ona göre dosya gönderecem

    YanıtlaSil
  28. Sadece değişmesi gereken dosyaları ekledim. Arşivdeki dosyaları elinizdeki aynı dosyalar ile değiştirin.
    Sürüm kolonu olan
    http://www.mediafire.com/?8vj50rt0tn741m4
    Sürüm kolonu olmayan
    http://www.mediafire.com/?dm91p57odoebf4o

    YanıtlaSil
  29. selam ben şuan sürüm kolonu olmayan klasörlerin kapalı olarak düzenlenmiş halini kullanıyorum çok kullanışlı tşk.
    4 önerim var uygulanabilirse sevinirim
    1-program açıldığında 20sn içinde bir seçim yada fare hareketi olmazsa program kapansa nedeni windows kurulumunda (t13)kullanabilmek
    2- katılımsızları attığımız docs klasörü ismi katılımsızlar yada programlar olarak atanabilir uygulama simgesinin yanındada olabilir
    3-programda kategorilerden seçimler yapıldığında seçimleri kaydet-seçimleri iptalet gibi iki buton olması nedeni;bu olay son yapılanları kaydedildiğinde yeniden açıldığında seçilenler gözükürse basit bir favori sistemi oluşturulmuş olur windows kurulumunda da direk kurmasını da sağlayabilir
    4-program üzerinde bir baton olsa istediğimiz programı ona ataya bilsek veya basit bir portable menu olan symenu kullanabilsek (sadece 769kb Türkçe)nedeni istediğimiz portable programı kullanabiliriz
    http://www.ugmfree.it/SyMenuDownload.aspx

    YanıtlaSil
  30. Tamam Erhan bakacam yapınca eklerim.
    1- kolay yapılır.
    2- kolay sabit bir klasörde mi olsun değiştirilebilsin mi?
    3- bunun için verileri bir yere kaydetmek gerekir. Sonradan yazılamayan ortamlarda(CD/DVD vs.) kullanırsanız birşeye yaramaz.
    4- Yaparız yapmışken hiç yapmadığım birşey yapıyım aklıma birşey geldi olursa öyle yaparım.

    YanıtlaSil
  31. @Dragon®
    çok tşk.
    1-iyi olur
    2-sabit de olabilir değiştirilebilirde olabilir(değişken olması bazı durumlarda daha iyi olabilir)
    3-bu özelliği pc.,usb ,usb den windows kurulumunda kullanabiliriz :)
    4-bir çok program yerine tek bir menü ile istediğimiz programları basit bir şekilde atayabiliriz (portable)
    şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum hoşçakal...

    YanıtlaSil
  32. @eroErhan biraz geç oldu işlerim vardı. Neyse istediğin gibi olmuştur umarım.
    http://www.mediafire.com/?jh74o02l2g7o23s
    ayarları config.ini dosyasında tutuyor. o dosyayı açıp değişikliklerini yapabilirsin. Açmak gerekirse ini dosyasının içeriği
    [Settings]
    ProgramPath=Programlar ;programların konulacağı dizin Kategori için klasörler oluştur programları içine at.
    MenuPath=Menu ;Menü butonundan çalıştırılacak dosya dizini
    countdown=25 ; Geri sayım süresi boş bırakırsan varsayılan 20 dir. Fare oynamadığı sürece 20'ye kadar geri sayar sonra AIO kapanır.
    selectfavorites_onstartup=0 ; Bunu istemedin ama aklıma gelmişken ekleyeyim dedim. AIO da işaretlersen açılışta favori olarak belirlediklerin seçili gelir.
    [Menu] ;Portable vs. için istediğin butonda olacak menü öğeleri. hiç yapmadığım dediğim buydu. Ekstradan menü için resimlerde ekleyebilirsin. AutoPlay/Images içinde menu.bmp dosyası var kendin düzenlersin onu.
    Nesne 1 = Portable.exe ; "Nesne 1" yazısı öğede görünen yazı, "Portable.exe" de o öğeye tıklayınca çalıştıracağı dosya. Bunları istediğin gibi değiştirebilirsin. Çoğaltabilirsin.
    Nesne 2 = Portable 2.exe
    [Favorite]
    Favorilerin ekleneceği bölüm önemli değil burası değişiklik yapacak birşey yok.
    Hata filan alırsan söyle askere gitmeden halledeyim.

    YanıtlaSil
  33. @eroBuda Resmi
    http://i.imgur.com/mHCS0.png

    YanıtlaSil
  34. çok güzel olmuş ilk izlenimlerim,
    menu içine atılan portable programlarda klasörlerde olsa örneğin klasör1 içindeki Portable.exe, klasör2 Portable 2.exe gibi artırılabilse ,favori secimi yapılınca kapatılıp açıldığında geri sayımdan sonra secilenler kurulmaya başlasa daha iyi olurmu? birde portable program iconlarını ayrı ayrı düzenlene bilirmi? Portable 2 iconu gibi
    vakit ayırıpta düzenlediğin için çok tşk. bence süper oldu hoşçakal...

    YanıtlaSil
  35. @ero
    config.ini dosyasında şunun gibi bir değişiklik yaparsan portable için istediğin şey olur.
    [Menu]
    Nesne 1 = Portable1\Portable.exe
    Nesne 2 = Portable2\Portable2.exe

    YanıtlaSil
  36. @eroGeri sayımdan sonra yüklesin diyorsan bu aio ya ne gerek var sen t13 te kullanacaksan cmd dosyasına kurmasını istediklerini sırala programları kendi kursun geri sayıma gerek kalıyormu bu durumda?
    Portable program iconlarını derken menü öğesinde görünen simgeler mi onu menu.bmp dosyasını bir resim düzenleme programıyla istediğin gibi düzenleyebilirsin. 16x(16xöğe sayısı) şeklinde menu.bmp dosyasını boyutlandırman yeterli. her öğe simgesi 16x16 olarak menu.bmp'ye öğe sırasına göre yerleşecek.

    YanıtlaSil
  37. @eroNeyse istediklerini de yaptım askere gitmeden seni kırmıyım.
    http://www.mediafire.com/?h77vu41u72dsfka
    Bu da ekran görüntüsü
    http://i.imgur.com/3B2wr.png
    Not: "Otomatik kurulsun"u işaretlediğin zaman aio çalıştıktan sonra, sen müdahale de bulunsan da bulunmasan da geri sayım durur, seçim yapılır, kurulur ve aio kapanır. T13 te kullanacağına göre işi bitince kapanması lazım doğal olarak.

    YanıtlaSil
  38. selam;
    geri sayım fare hareketide sabit kalıyor yazı o saniyeyi gösteriyor ,otamatik kurulum iyi olmuş ama yinede 25 sn sonra devreye girse bu süre içinde fare hareketinde iptal olsa çok iyi olur (yoksa geri almak problem oluyor her seferinde hemen kuruluma başlıyor :) )
    not: askere gideceğin ye bellimi?

    YanıtlaSil
  39. @eroOnu da yaptım hadi.
    http://www.mediafire.com/?c3gau1npqp1l1r1
    config.ini dosyasında yazan süre kadar bekler "otomatik kurulsun" seçilmişse süre sonunda kurulumu başlatır. Süre bitmeden fareyi oynatırsan otomatik kurulum iptal olur.
    Başka da birşey istemezsin herhalde. :)
    Askerlik işine gelirsek, haftasonu formaliteden olduğu söylenen bir sınava gireceğim. Benim meslekten ihtiyaç varsa uzun dönem olma durumu var. Ben kısa dönem istiyorum ama seçme şansım da pek yok. Hayırlısı artık. 10 Aralık ta hepsi belli olacak, uzun-kısa dönem, sınıfı, gideceğim yer vs. En geç 12 Aralık ta orda olacağım.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba Üstadım Bir Konuda Yardımına İhtiyacım Var Bu Konuda İyi Olmadığım İçin Sorulmuşsa Affola Docs Klasörünün İçinde Klasör Yapısını Oluşturuyorum. Daha Sonra Bu Oluşturduğum Klasörlerin İçine Katılımsız Uygulamaları Atıyorum. Build Yapıp Test Yapmak İstiyorum. Hata Veriyor Ekran Görüntüsü http://imgur.com/pJamx4i

    YanıtlaSil
  41. @Murat AkayTreelist plugini eski sürüm mü eğer öyleyse olabilir. Kodlarda bir değişiklik yaptın mı?

    YanıtlaSil
  42. Kodlarda Değişim Yapmadım Plugin İse Senin OneDrive'da Paylaştığın Dosyalar

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.