7 Kasım 2012 Çarşamba

VMware Workstation 9.0.1 Build 894247 x86&x64 | Katılımsız

VMware aynı bilgisayarda disk bölümlendirmeye gerek kalmadan birden fazla işletim sistemine sahip olmak için kullanabileceğiniz bir sanal makine yazılımıdır. Ağ, cihaz kontrolü, dosya paylaşımı, kopyala yapıştır özellikleri, geri alma/ileri alma gibi özellikleri bu sanal makine yazılımı üzerinden çalıştırdıkları işletim sisteminde de kullanabilir ve güvenli bir şekilde işletim sistemini kullanabilirsiniz.
Sanal makine yazılımları arasındaki en popüler yazılımlardan birisi olan VMware Workstation ile tek bir bilgisayarda birden fazla işletim sistemine sahip olabilirsiniz.
Katılımsız Parametresi: /s /z "start_reboot"="0" /log logfile.log /v"REBOOT"="ReallySuppress" ADDLOCAL="ALL" DESKTOPSHORTCUT="1" /qn

Boyut: 392 MB | MD5: A69B43EFF5EAB054BF3DBF6410CCD75D
http://yadi.sk/d/s-dDLBiA0blmL
Lite Sürüm
Boyut: 110 MB | MD5: EB4A686BBA564117A9096E727556C2DA
http://yadi.sk/d/s7jZ3_c40cTsf
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

7 yorum:

  1. USTA BUNUN LİTE SÜRÜMÜNÜ YAPABİLİRMİSİN?

    YanıtlaSil
  2. LITE SÜRÜM EKLENMİŞTİR.

    YanıtlaSil
  3. ALLAH RAZI OLSUN İLGİLENDİGİN İÇİN

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. lite sürümde hangi özellikler çıkarıldı?

    YanıtlaSil
  6. @BatuYeniden paketlenmiş olarak indirip katılımsız yapmıştım. Şuan kullanıyorum herhangi bir eksiklik ya da sorun farketmedim.Yeniden paketlenmiş dosyayı indirdiğim yerde şunlar yazıyor.
    "
    Silinen Klasörler:
    VMware VIX \ *
    VMware Workstation \ messages \ *
    VMware Workstation \ Visual Studio Integrated Debugger \ *

    Silinen Dosyalar:
    VMware Workstation \ EULA.jp.rtf
    VMware Workstation \ LearnMore.jp.html
    VMware Workstation \ TPClntdeu.dll
    VMware Workstation \ TPClntjpn.dll
    VMware Workstation \ TPViewdeu.dll
    VMware Workstation \ TPViewjpn.dll
    VMware Workstation \ vmware-remotemks-debug.exe
    VMware Workstation \ vmware-vmx-debug.exe
    VMware Workstation \ redist \ VMware-Converter-all.exe (instead of the original file - stub)
    VMware Workstation \ x64 \ vmware-vmx-debug.exe"

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.