10 Mart 2012 Cumartesi

Hiren's BootCD 15.1 TR + Ekstralar

Orijinal Hiren's Boot CD Menüsü, Dos Menüsü ve Program Launcher menüsü Türkçe'ye çevrilmiştir.(Mümkün olan yerler)
Önceki sürümlerde kaldırılan bazı programlar eklenmiştir.(Özel Menü başlığı altında)
Açılış Menüsü Grup4Dos olarak ayarlanıp Görselleştirilmiştir.
Program Launcher menüsüne ekstradan Windows 7 Loader 2.1 eklenmiştir.


Boyut: 350 + 337 = 687 MB
MD5: Part 1 | 6015B2A01ED72824AD4BD15C95BE2B4A
Part 2 | EC3F2F2A089777FB7EBAD6231728473B
BitShare
Part - 1
Part - 2
Shragle
Part - 1
Part - 2

VIP ayrıcalıklarından faydalanın, daha iyi koşullarda indirin.



Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

25 yorum:

  1. mini xp mini 7 tr mi?

    YanıtlaSil
  2. Hayır orijinalindeki gibi İngilizce, TR leri ekleyebilirdim ama CD boyutunu aşardı o zaman.

    YanıtlaSil
  3. Dragon hoam Hirens içindeki adresten bu siteye ulaştım ve anladığım kadarıyla da bu düzenleme projesini siz yapmışsınız.

    Hem bu güzel projenin tasarımcısını öğrenmek istedim hem de bu projenin dahada geliştirilmesi durumu varsa bende içinde bulunmak isterim. Tabi bilenden bilgiler alarak.

    Şu ana kadar Türkiyede 3 tane benim bildiğim Hirens modifiye projesi nette dolaşıyordu. Açıkça söylemek gerekirse tartışmasız bu en mükemmeli. Tebrikler ve teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Sadece çevirisini yaptım birde görsellik ekledim. Zor bişey değil.
    Düşünceleriniz için Teşekkürler. Yeni sürüm çıkınca da çeviririz. Nasip

    YanıtlaSil
  5. Neler yaptığınızı biliyorum da bazılarını tabi nasıl yaptığınızı bilmiyorum. Çeviri mükemmel ve özel menü muhteşem.

    Ben bu çalışmanızın üzerine birşeyler ekleyerek CDye yakmak istedim ancak başaramadım. Mesela Windows Autorun penceresine bir bitmap ekleyeyim dedim, ancak Resource Hacker ile açtığımda bir dialog menüsü görmedim.

    Bugün biraz daha bakarım. Bir de dos arkaplanını değiştirip kendime özgü bir resimle cdmi yakmayı düşünüyorum. Tam bana göre olmuş. Süper gerçekten. Alçak gönüllü olan biri zaten güzel bir proje sunabilirdi. Tekrar sağol.

    YanıtlaSil
  6. Hocam selam,
    Uzun bir aradan sonra nihayet cevap verme fırsatım oldu.
    Belki hatırlamışsındır llf için başını ağrıtmıştım :)
    Makine taş gibi oldu yahu :) külüstür bir harddiski fabrikadan yeni çıkmış gibi yaptı bu cd. Tabi biraz zorlandım çünkü ilk kez llf atıcaktım neyse ben kurcuklamayı çok seviyorum girdim cdnin içine baya bi kurcaladım bu arada bazı programların eksik dosya nedeni ile çalışmadığını gördüm neyse ki llf işlemini sorunsuz yaptım :) (Disk araçlarında da sorunlar var hepsinde değil ama bazıları eksik dosya nedeni ile çalışmıyor) MD5 kontrol etmemize ve en yavaş hızda cd ye yazdırmamıza rağmen neden bunlar oldu bilmiyorum yani tercümeden kaynaklı sistem dosyaları hasar görmüş olabilir mi acaba? çünkü ben bu cd i arşivime almak istiyorum ilaç gibi cd :) ama sorunsuz bir cd olmalı acaba ingilizce versionda sorunlar var mı? Bilgisayarıma gelecek olursak şu an çok hızlı cidden yani ben en fazla 3 ayda bir normal format atardım bu kadar hızlı çalıştığını görmemiştim bu bilgisayarın o hdd den hani takurt tukurt sesler gelir ya işlem yaparken işte onlardan eser bile kalmadı :D görsen hddnin içinde yeni inşaat yapılıyor da onun sesi geliyor sanırdın. Şimdi hdd i yoruyorum hem de baya bi yoruyorum ve en ufak ses bile yok. Bu arada WD için yazılım var demiştim hani karışık gelmişti işte ben onunla attım yani çözdüm o programı basitmiş :) Bir de üzerine kill disk diye birşey vardı araştırdım llf içinmiş o da onu da denedim ikisi toplam 7 saat gibi bişey tuttu kil disk baya uzun sürmüştü. yani formatdı kurulumdu güncellemelerdi yedeklerdi filan iki gün gitti gerçekten :) normal format attığımda diskte ne bir hızlanma ne bir ses kesilmesi zerre birşey yok sevdim ben bu llf i (hdd deyip geçmeyin sisteminiz ne kadar hızlı olsa da eğer hdd dandikse o hız bir işe yaramıyor gerçekten) :D şansıma elektrik gitmedi.. Heee bu arada o kooon boot neydi işte o işe yaramadı hatta ben format atıyor nasıl olur demiştim işte o anda meğer test ediyormuş :D sonra düştü jeton. desteklerin için çok teşekkür ederim baya bir yardım ettin. Eline sağlık çeviri için.
    Ama hatalar da olmasaydı iyi olacaktı arşivime katıcam bu cdi.
    İyi akşamlar. Çevirilerini başka programlarda da görmek isteriz.

    YanıtlaSil
  7. Çözüme ulaşmana sevindim. Hatalı dediğin şeyler hata değil aslında o listedeki programların/araçların hepsini ekleseydim dosya boyutu 2,5-3 GB olurdu belkide aşardı.Orijinal HBCD de telif haklarından dolayı birçoğu çıkarılmış zaten.Yani orijinalinde de çalışmaz.Ben sadece belli başlı 5-10 programı ekledim birde Menüleri Türkçeye çevirdim. O dosya eksik diyen araçlar eklenseydi boyutu baya yüksek olurdu. Hata yok yani. İstenildiğinde eklenip çalışır hale getirilebilir.

    YanıtlaSil
  8. Bunu bilmiyordum. O zaman şöyle sorayım :) önümüzdeki sürede acaba HBCD'nin dvd versiyonunu çıkarmayı düşünür müsün? Ya da yaptında ben mi göremedim bu konuda bilgim yok. Hem kendin güzel bir şekilde modifiye edersin hem alandan kazanıp daha fazla program ekleyebilirsin hem tercümesini yaparsın hem daha stabil çalışır. Bir öneri sadece.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. HBCD'nin yeni sürümünde olabilir.

    YanıtlaSil
  10. Dragon hocam ilk menüdeki arkaplanı en protik yönden nasıl değiştirebilirim. Bir de bu Hirens Boot CD'yi komple editleme konusunda bir makale yazarsan sevinirim. Çalışmalarının devamı dileğiyle. Şimdiden sağol...

    YanıtlaSil
  11. grup4dos ile hazırlanan ana menünün resmini ve yazı renklerini hangi dosyaları editlememiz gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Benim mesajlar Adsız'ın mesajları arasında kaynadı sanırım.

    YanıtlaSil
  12. Orasını anlatamam. Grup4Dos menü hakkında biraz araştırma yapmalısın. Bana da kimse öğretmedi. Tık diye anlatırsam çok kolay olur. Aşağıdaki konuyu incelemeni öneririm.

    http://www.tnctr.com/topic/100852-cd-dvd-usb-hdd-icin-multiboot-hazyrlamak/

    YanıtlaSil
  13. Dragon hocam grup4dosla yeni bir menü oluşturmak yerine ben sadece sevdiğim bir arkaplan resmi koyacağım düzenlediğniz CD'ye

    Arkaplan yazı renklerini ve resmini değiştirebileceğim dosyayı ve bunu en kestirmeden nasıl yapacağımı bir kaç cmle ile yazmanız.

    Lightscribe ile özel etiketlediğim CDye yazdıracağımdan özel bir CD olsun istiyorum. Cevap vermenizi umarım iyi günler...

    YanıtlaSil
  14. Tamam işte orasını anlatamam. Bu kadar kolay olmamalı. Biraz araştır işte.

    YanıtlaSil
  15. Beceriksizliğimden değil vaktim olmadığı için bunu istedim. Kendin uğraştın diye başkalarının uğraşmasını sevenlerdensen bu senin sorunun. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  16. amaç başkalarını uğraştırmak değil tabi ki. Sadece "Birşeyi elde etmek, ki bu senin için değerli, önemli ise ona bu kadar kolay ulaşmaman gerekir. O kadar kolay ulaşırsan değerini yitirir. Ne kadar zor elde ediyorsan o kadar değerlidir." görüşündeyim. Vakit bulunca araştırır öğrenirsin o zaman.

    YanıtlaSil
  17. usta hangi program yardımıyla açabiliriz indirdiklerimizi nasıl birleştiricez açıklayabilirmisiniz Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. herhangi bir arşiv yönetici programı(WinRAR, 7zip vs..) olabilir. 7-zip ile sıkıştırmıştım.
    Dosya adlarının uyumlu olmasına dikkat edin sadece uzantıları farklı olsun. MD5 kontrolü de yapın. hatalı inen dosyanın MD5 değeri yukarıda verdiğim değerlerle uyuşmaz. Tüm partların MD5 değerlerinin uyuşması lazım yoksa çıkarırken hata verir. birde parolayı elle girin. kopyala yapıştır yapınca sorun çıkabiliyor. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  19. Dosyaları indirdim parçaları birleştiremedim dostum ya :S

    YanıtlaSil
  20. Bir üstteki yoruma bakın.

    YanıtlaSil
  21. Usb de yazabilirmiyiz bunu bootable olarak acaba?

    YanıtlaSil
  22. UltraISO ile deneyebilirsin. Olmazsa biraz bakıyım olabilir gibi.

    YanıtlaSil
  23. kardeşim bu hiren's boot'u multiboota eklemek için hangi komutları eklemem gerek.kullandığım multiboot programı.tnctr'de blue_life'ın yaptığı multiboot programı.yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  24. Blue_life ustanıon hangi yöntemini kullandığını anlamadım, Grup4Dos menüsü var AeroStudio var ... tnctrde HBCD ile ilgili açıklamayı yapmıştır.
    Bu HBCD'yi orijinal HBCD ile aynı şekilde menünüze ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. Lünkler kırık güncellermisin...

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.