15 Mart 2012 Perşembe

VirtualBox 4.1.10-76836 x86&x64 + Extension Pack | Katılımsız

VirtualBox bilgisayarınızda sanal işletim sistemleri kurmanızı sağlayan açık kaynak kodlu ücretsiz bir yazılım. Windows, Linux, Macintosh ve OpenSolaris gibi işletim sistemleri dışında tanınmış ücretsiz işletim sistemlerinde de sorunsuz şekilde çalışan VirtualBox, sürekli geliştirilerek özellikleri artan bir yazılım.
Programla bilgisayarınıza birden fazla işletim sistemini küçük programcıklar gibi kurarak denemeler yapabilirsiniz. Çok fazla farklı işlemi aynı bilgisayarda yapanlar ve özellikle yeni programları denemeyi sevenlerin tercih ettiği programla sanal işletim sisteminizi kolayca kurabilirsiniz. 
Notlar
#Aynı sürümün eklenti paketini de kurar.
Katılımsız
Önişlem: Orijinal kurulum dosyasını -extract parametresi ile çalıştırın. İçindeki dosyaları Windows geçici dizinine çıkarsın. Çıkardığı dosyalardan msi dosyalarının(x86/x64) sisteminize uygun olanını parametre ile kurdurtabilirsiniz.
Katılımsız Parametresi: /qn

Boyut: 98.7 MB | MD5: 96209CB1A9C271D4700A4D7D72706E97
http://ul.to/9fu80og9

Daha iyi alternatifler üzerinden beklemeden indirmek için VIP ayrıcalıklarından faydalanın.


Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.