14 Ekim 2012 Pazar

Adobe Reader XI 11.0.00 TR | Katılımsız


Adobe Reader yazılımı elektronik belge paylaşımı için küresel bir standarttır. PDF dosyalarının tümünü açabilen ve bunlarla etkileşim kurabilen tek PDF dosyası görüntüleyicisidir. Adobe PDF dosyalarını görüntülemek, arama yapmak, dijital olarak imzalamak, doğrulamak, yazdırmak ve başkalarıyla dosya üzerinde birlikte çalışmak için Adobe Reader kullanın.
.: Notlar :.
Güncellemeler kapatılmıştır.
Katılımsız
Katılımsız bölümünde anlatımı yapılmıştır.
Boyut: 43.8 MB | MD5: A2968EC245334815949210FE0468B808
 http://www.mediafire.com/?qtnakkbuaaljql1

Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

4 yorum:

  1. çalişmalarını begenerek indiriyorum Allah razı olsun .yanlız bir kaç katilimsiz program göremedim.bir kaçı
    1-Format Factory 3.00 TR.x86.x64 katilimsiz
    2-flash paketi full java7 li entegre
    3- google crome ile Picasa katilimsiz kurulumda internet sayfası açılıyor onu kaldırabilirmisin..wpı için
    4-google crome.Picasa.idman.k-litepack .ccleaner.Defraggler bunlar kurulurken masaüstü kısayol gelecek şekilde ayarlayabilirmisin
    5-x64bit için sagtık eklentisi çalişma yapabilirimisin (gizli klasörleri göster.gizle.uzantılırı gizle.göster.))gibi hiç bir sitelerde yok:(
    6-unlocker1.91.x86x64 katilimsiz

    çok şey istedim gibi sizin gibi degerli ustalar için basit işler.
    iyi çalişmalar

    YanıtlaSil
  2. 1,2,6 kolay
    3. benim yaptıklarımda mı oluyor web sayfası açılması?Özellikle engellemeye çalışıyorum onu
    4. gerçekten gerekli mi bilmiyorum? bazılarında geliyordu diye hatırlıyorum.
    5. için x64 sistem kurup denemek lazım zaman bulursam yapmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  3. usta
    3-senın yaptıklarından değil normalde setuplu kursanda net sayfası açılıyor senın yaptıgın çalişmalar orjinal setup katilimsiz ayarında oldugu için.sayfa açılıyor.parametre ayarlarından sanırım devre dışı yapma imkanın war.
    5-yapacagın günü bekleyecem

    birde winamp kurulum bittikden sonra exploerer sayfasında eklenti saçmalıklarını kuruyor.sinir bozucu onu da gözden geçirsen makbule geçersin

    YanıtlaSil
  4. kurulumdan sonra program çalışıyorsa kurulum sonunda sonlandıracak kodları da ekliyorum genelde. Bir daha bakıyım olmazsa.
    winamp'a da bakıyım.

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.