27 Şubat 2014 Perşembe

7z SFX Builder 2.1 TR | Katılımsız


7z SFX Builder, kolayca 7z SFX yapılandırma dosyaları oluşturmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış küçük bir yazılım, kullanımı oldukça kolaydır. Türkçe dil dosyası da tarafımca çevrilmiştir. Bu şekilde rahatlıkla SFX dosyaları hazırlayabilirsiniz. Katılımsız yapmak için birebir.

Notlar
Türkçe dil dosyası eklenip program arayüzü Türkçe gelecek şekilde ayarlanmıştır.
Programın kullanımı Katılımsız bölümünde anlatılmıştır.
Katılımsız Parametresi: /VERYSILENT /SUPPRESSMSGBOXES /NORESTART /SP-
Boyut: 1.87 MB | MD5: CA95BF2AE5D167E63E892C203FD736E6
http://pc.cd/dIR
Smart Install Maker ile yeniden paketlenmiş normal kurulum(/s parametresi ile katılımsız da kurulabilir.)
http://pc.cd/uaR

Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

11 yorum:

  1. hiçbir çıkar gözetmeksizin yaptığınız paylaşımlardan dolayı sizi kutluyorum 7z SFX Builder 1.9 proğramını kurdum ancak pro.türkçe olarak kurulmadı.bir de rica etsem bu programla ilgili videolu bir anlatım yaparmısınız teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. TR dil dosyasını Katılımsız bölümünden yorumda verdim ama neyse buradan da vereyim. bimiyorum neden dosyayı kopyalamadı ya da Türkçe olarak gelmedi. Belki de dosyayı kopyaladı fakat ayarı giremedi. Bende sorun çıkarmadı.
    http://www.mediafire.com/?6obgj729no9byxa

    YanıtlaSil
  3. Kardeş Paylaşımlarını Özenle Takip Ediyorum. Bu Konuda Paylaşmış Olduğun Programın Kullanımı Hakkında Döküman Nerde Bulabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Araştırdım ama bulamadım neyse ben temel düzeyde resimli olarak anlatmaya çalışayım. Katılımsız bölümüne eklerim. Türkçe olarak kullanıyorsanız kullanması oldukça kolay. 7zip ile katılımsız yapımını otomatikleştirmiş diyebilirim. yapılandırma dosyasını elle hazırlamak yerine verileri girip kendi katılımsızı oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  5. Katılımsız bölümünde resimli anlatım eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  6. hocam bi sorum olacak size bu katılımsız oluştururken kendimize ait bi sfx modülünü nasıl oluşturuyoruz? öellikle "Dragon® Silent Creator 1.0"
    adlı programınızda vardı 2 tane sfx modülü bunun gibi baştan oluşturma imkanımız varmı?

    YanıtlaSil
  7. @Kadir EROL"Dragon® Silent Creator 1.0" da resource hacker programı yardımıyla yapıyordum.Komut satırı ile SFX modülüne simge, dosya künyesi verileri vs. giriliyordu. SFX modülleri 7zip sitesinde var dı. Onlar üzerinde düzenleme yaptırıyoruz sadece. Bu çalışma benim yaptığımdan daha gelişmiş özelliklere sahip. "Dragon® Silent Creator" bir süre daha geliştirmeye çalıştım ama sonra bıraktım. Bu program yeterli.

    YanıtlaSil
  8. emeğine ve ellerine sağlık Dragon; Programın Türkçe dil dosyasını "Lang" klasörüne kopyalattıktan sonra program arayüzü Türkçe gelecek şekilde nasıl ayarlattın acaba?birde bu programın 32 ve 64 bit sürümleri tek pakettemi yoksa ayrı ayrı mıdır?

    YanıtlaSil
  9. @ozgurInno Setup ile yeniden paketledim. Türkçe olarak gelmesini kayıt defterinden yapılıyor. Inno Setup scriptine reg girdilerini de ekledim. Program 32 bit olarak kuruluyor.

    YanıtlaSil
  10. regedit'e nasıl bir girdi yapıyorsun? Bende inno setup ile açmıştım ama derlerken muhtemelen hata verecek. bunu 7 zip SFX ile yada autoit ile yapılsa nasıl olur?

    Inno Setup programını beğendim ama derlerken her defasında hata veriyor bu hataları nasıl düzelteceğiz yardım dosyasını da okudum ama bulamadım her hata için seni de rahatsız etmek istemiyorum

    YanıtlaSil
  11. @ozgurProgramı açıp ayarlarını yap. ayarları şuraya kaydediyor.
    "HKEY_CURRENT_USER\Software\7z SFX Builder"
    7z SFX yada autoitle şu şekilde yaparsın. orijinal dosyayı "/VERYSILENT /SUPPRESSMSGBOXES /NORESTART /SP-" parametresi ile kurdurursun. Dil dosyasını %ProgramFiles%\7z SFX Builder\Lang içine kopyalatırsın. Bunları biliyorsundur. Daha önce aldığın, verdiğim konumdaki reg kaydını regedit /s ayar.reg olarak girdirirsin.

    Kendi kullandığım reg kaydı ve Inno Setup script dosyası(reg kaydı girilmiş)
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/22700420/Temp/7zsfx.reg
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/22700420/Temp/script.iss

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.