20 Nisan 2014 Pazar

GImageX 2.1.1 TR x86&x64 | Portable


GImageX, Windows işletim sistemlerinde WIM dosyaları üzerinde işlem yapmamızı sağlayan Imagex aracının Autoit ile kodlanmış arayüze sahip sürümüdür. WIM dosyaları üzerinde işlem yapmanın yanı sıra kurulu sistemin yansımasını WIM dosyası olarak da oluşturabiliyor. Halihazırda içerisinde birden çok yansıma bulunan WIM dosyalarında içerik bilgisini öğrenme yada adını açıklamasını vs. değiştirme, yeni yansıma ekleme, varolan yansımayı silme ya da dışa aktarma gibi yetenekleri ile özelleştirilmiş işletim sistemi hazırlayanların kullandığı en önemli  araçlardan biri olmuştur.
GImageX uygulamasını, kaynak araçları kullanarak Türkçe'ye kazandırdım. x86 ve x64 sürümlerinin ikiside çevrilmiştir.
Birkaç ekran görüntüsü;
Notlar
İndireceğiniz dosyada orijinal dosyalar da mevcuttur.
Burada daha önce GImageX kullanarak bir anlatım yapmıştım.
Güncelleme: Windows 8.1 için bazı değişiklikler içeren 2.1.1 sürümü de Türkçeleştirilmiştir.
Windows Vista/7/8/8.1 için uygun WAIK dosyaları da eklenmiştir.(Yüksek boyutlu dosyaları indirmenize gerek kalmıyor.)
Boyut: 1.21 MB | MD5: 8046506B34446A93D74EF004E53DD526
https://www.mediafire.com/?2mztw0lx52pktzw
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

4 yorum:

  1. Dragon böyle bir paylaşım yapmışken sormak istiyorum bu AIO Win 7 nasıl yapılıyor bu konuda pek paylaşım bulamadım yani hem x86 hemde x64 Tüm sürümleri kapsayan AİO hazırlamak istiyorum ama tüm güncellemeleri(nereden indirebilirim), internet explorer 11'i vb. tüm sürümlere nasıl entegre edeceğim yardımcı olabilirsen sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu konunun en altında AIO yapımı ile ilgili bir anlatım var. AIO anlatımı buradan.
    Güncellemeler, güncel paket olarak yayınlayanlar var(tnctr vs.), onları kullanabilirsin. Kendin de tek tek indirebilirsin ama biraz uğraşırsın. Güncelleme eklenmemiş bir sürümü sanal makineye kur(VirtualBox, VMware vs.). Güncelleme denetimi yap. Listeden aldığın güncellemeleri KBXXXXXXX şeklinde arat. Win7x86/x64 uygun olanı indir. Neyse güncellemeleri bir şekilde elde ettiğini varsayalım. Entegre etme kısmı DISM komutları ile oluyor. İster direk Komut istemcisi üzerinden komut girerek istersen de bu işi için yapılmış WinToolkit gibi uygulamaları kullan. İpuçlarını verdim. Sana araştırmak kaldı. tnctr de bol bol kaynak var. Türkçe kaynak olarak orayı öneririm.

    YanıtlaSil
  3. saol Dragon bende tnctr'ye üyeyim ve beğenerek takip etmekteyim araştırmaya girişelim o zaman :D birde konuyla alakasız ama bu programların katılımsız parametrelerini nasıl buluyorsun? çünkü Universal Silent Switch Finder çoğu programın parametresini bulamıyor sen nereden nasıl buluyorsun bu işin inceliği nedir programın neresine bakıyorsun veya yardımcı başka bir program mı kullanıyorsun :D teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. @ozgurUniversal Silent Switch Finder Autoitle kodlanmış. Kodlarına açıp baktığımda gördüm ki çok basit bir mantığı var. Programın paketleyicisine bakıyor. Inno Setup ile paketlenmişse /.., NSIS ile paketlenmişse /.. vs. sabit parametreler var. Bulamadığı programlar ya kodlamada yer verilmemiş paketleyiciler yada paketleyicisi bilinebilecek bir şey olsa da farklı bir şekilde paketlendiği için tanıyamaması. Böyle durumlarda nette arama yapıyorum. Programların ya da paketleyicisinin sitelerinde yardım sayfaları/forumları/dosyaları oluyor. İngilizce aratmak daha iyi sonuçlar veriyor doğal olarak. Dökümanları çözecek kadar İngilizcen de olması lazım tabi. Birde şu var program paketten ayrıştırılabiliyorsa örneğin Inno Setup için gelişmiş ekstra parametreleri de kendin oluşturabiliyorsun.(Katılımsız bölümünde bir parça bahsettim)

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.