15 Ocak 2014 Çarşamba

Flash Paketi AIO - 14.01.2014 x86&x64 | AIO

Çoğu kişinin işletim sistemine mutlaka kurduğu Flash Paketini AIO(Hepsi bir arada) seçmeli kurulum şeklinde sunuyorum. Kurmak istediklerinizi seçip kuruluma başlayın. Seçtiğiniz bileşenler katılımsız kurulacaktır.
Notlar
Adobe Flash Player (IE) Windows 8/8.1 de dahili olarak bulunduğundan bu işletim sistemlerinde paketten kurulmaz.
Güncellemeleri kapatılmıştır.
64 bit sistemlerde Java 32 ve 64 bit sürümlerinin ikisi de kurulur.
Yukarıdaki ekran alıntısı 32 bit işletim sisteminden, 64 bitte diğerleri de görünür.(Silverlight x64 ve Java 64)
Katılımsız olarak kurdurmak isterseniz /VERYSILENT /SUPPRESSMSGBOXES /NORESTART /SP- parametresini kullanabilirsiniz.
Paketi katılımsız ama kısmi kurdurmak için bu parametreye şunları ekleyin.(Örneğin: Adobe Air kurulmasın)
/COMPONENTS="afpa,afpp,asp,!aair,msl86,msl64,java86,java64"
Boyut: 142 MB | MD5: 3BCA7FB1260143CE7A95D05DA2C49020
http://turbobit.net/9aaq6luvs8qa.html
http://www.mediafire.com/?zhwhbnqwgl8klls/
Mesenger Windows Live Facebook Twitter MySpace E-Posta

5 yorum:

  1. gerçekten güzel çalışma olmuş Dragon demek aklına gelen proje buydu emeğine sağlık teşekkürler? nasıl yaptığını anlatırmısın derdim ama bu proje bizi aşar sanırım biraz komplike görünüyor çünkü :D

    YanıtlaSil
  2. @ozgurZor bir şey değil aslında Inno Script Studio kullanarak içeriği paketledim. Belirli koşullarda nasıl davranacağını program üzerinden seçtim. Sonra da derledim. Bilahare anlatım da eklerim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ama benim fikrim seçkur kullanılarak daha kullanışlı oluyor :)
    Flash Paketi AIO - 28.11.2013 x86&x64 | AIO klasör oluşturup ayrı ayrı içine atınca istediğimiz kurulabiliyor vede güncellemek istediğimizi sadece değişeni yenileyebiliyoruz..

    YanıtlaSil
  4. evet orası öyle de, o başka bir tür. Hatırlamıyorum ama SeçKur da parametre desteği var mıydı? Orijinal dosyayı ekleyip AIO üzerinden parametre ekleyip çalıştırma yani. olmazsa ona bir bakayım.

    YanıtlaSil
  5. Emeklerine sağlık üstad..

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.