29 Ekim 2010 Cuma

Autoit ile Düzenlenebilir Traytip oluşturma

Hangi başlığı ve mesajı ne kadar süre göstereceğini .ini dosyasından alıp istediğiniz simgeyi belirleyebileceği kodlar;
$traybaslik = IniRead ( "Settings.ini", "Trayinfo", "baslik", "default" )
$traymessage = IniRead ( "Settings.ini", "Trayinfo", "mesaj", "default" )
$time = IniRead ( "Settings.ini", "Trayinfo", "time", "default" )
$icon = IniRead ( "Settings.ini", "Trayinfo", "icon", "default" )
opt("TrayMenuMode", 1)
TrayTip($traybaslik, $traymessage, $time, $icon)
Sleep($time*1000)
EXIT
Bu kodları bir txt dosyasına yapıştırıp uzantısını .txt den .au3 'e değiştirin.bu dosyaya sağ tıklayıp " Compile Script" 'e tıklayın.
Oluşturduğumuz exe dosyası verileri "Settings.ini" dosyasından alacak.Settings.ini dosyası oluşturmak için bir txt dosyası açıp içine şunları yapıştırıp kaydedin sonra txt dosyasınının uzantısını .ini yapın.
[Trayinfo]
baslik=Dragon's Sharing Area
mesaj=freshdragon.blogspot.com
;Görünme süresi (sn)
time=5
;Simge  0=No icon (default),1=Info icon, 2=Warning icon, 3=Error icon
icon=1
istediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz.başlık,mesaj,süre ve simgeyi ayarlayabilirsiniz.


AutoIt v3.3.6.1 buradan indirebilirsiniz.


Hazır isteyenler buradan indirebilir.

6 yorum:

  1. abi ben bu .ini dosyasını tam anlayamadım autoit de .ini ile yakıt etme seceneği yok .ini yi resimli anlatım yaparmısın nolursun.

    YanıtlaSil
  2. yakıt etme ne demek anlamadım.
    tam olarak ne demek istiyorsun.daha açık nasıl anlatabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Kodla uğraşamam diyenler için konuya hazır dosya ekledim.Sadece Settings.ini dosyasını düzenlemeniz yeterli.

    YanıtlaSil
  4. abi ben senden eski yaptığın bir AIO Çalışmasının

    Sadece DAha Proje haline Gelmeden APZ mi ne denilior onu isteyecektim ya kodlarını bakmam lazım :)

    paylasırsan sevinirrim cxsoftware.net de paylaşmıssın link kırık bi indiremedim su apz yi kodlarını bakıp bende bi aıo calısması yapmak istiyorum..

    Paylaşırsan sevinirim abi

    he Bide Paylaşım İçin Teşekkürler .ini Dosyası Olmadan Yaptım Kendime :)

    YanıtlaSil
  5. istediğin apz dosyası http://freshdragon.blogspot.com/2010/02/dragon-katlmsz-kurulum.html
    burada mevcut alternatif bağlantı.

    YanıtlaSil
  6. emek verip anlattığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum yazarken düzgün bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz.
Sorularınızı ilgili konuda ya da İletişim kısmından sorunuz.